Despre blog


Am început acest blog pentru a avea un loc în care să publicăm tanrenga, cel mai scurt poem legat, scris de doi poeţi.

Aici, pot fi citite şi pot fi publicate şi creaţiile altor poeţi.

Pentru a fi publicate, poemele trebuie trimise la adresa mtirenescu@yahoo.com.

Comentariile deţinătorilor de cont google apar direct pe blog.

Vă invităm să ne scrieţi, dacă aveţi propuneri, să ne criticaţi şi să contribuiţi la completarea blogului. Dacă există interesul pentru acest gen, putem face un blog pe care să publicăm poeme în lanţ.

Vă aşteptăm!

duminică, 9 noiembrie 2008

Din tainele prieteniei XIII

răsărită straniu
din beton
pe digul din larg (I.U.)
o volbură sărmană,
doar cu trei fluturi (R.P.)

printre nori
soarele apune –
vise de copil! (R.P.)
ilustrată de aur
într-un singur exemplar (I.U.)

la robinet
vrabia caută apă,
căldură mare! (R.P.)
în oraş nici praf
nu găseşti (I.U.)

singur în parc –
să uit,
număr trandafirii (R.P.)
cu voce tare
căci n-am atâtea degete (I.U.)

stau treaz în noapte,
doar eu
şi ţânţarii! (R.P.)
or fi având şi ei
insomnie? (I.U.)

chiar şi copilul
priveşte fulgerele
aşteptând ploaia (R.P.)
când tună
se face mai mic (I.U.)

doi pescăruşi în zbor –
unul în oglinda
lacului (R.P.)
încercând să vâneze
acelaşi peşte (I.U.)

seară de vară –
în grădină
doar regina nopţii (R.P.)
aromele, eu şi
visurile mele (I.U.)

cum ai ajuns greier
să cânţi
din balcon? (R.P.)
mai bine hai să facem
provizii pentru iarnă (I.U.)

pe nisip
valul desenează cu alge
şi şterge… (R.P.)
ca un şcolar
laborios (I.U.)

stele, greieri
şi miros de fân cosit:
drum de seară (R.P.)
mirajul copilăriei
atât de fericite (I.U.)

prinzând un şarpe,
pescăruşul
ţipă speriat (R.P.)
dar nu-i dă
drumul în apă (I.U.)

pe luciul şoselei
doi arici striviţi –
noaptea nunţii (R.P.)
maşinile
gonesc nebune (I.U.)

zumzet de oraş –
dar în castan
ceartă de vrăbii (R.P.)
care nu se
mai înţeleg (I.U.)

drum în pădure
atent supravegheat
de ochii buhăi (R.P.)
ce frică
mi-ar fi noaptea! (I.U.)

copilul din dud
îşi strigă tatăl
pe deasupra casei (R.P.)
vezi
ce mare sunt? (I.U.)

la barieră
cantonul se ascunde
sub viţa de vie (R.P.)
aripile depărtării,
speranţa revenirii (I.U.)

aversă –
în borcanul din iarbă
un greier! (R.P.)
pentru cine să
mai cânt acum? (I.U.)

rândunelele
învaţă puii la zbor –
vrabia asistă (R.P.)
dând calificative
în gând (I.U.)

în noaptea albă
îmi dau singur palme:
un ţânţar flămând (R.P.)
cine va ceda
primul? (I.U.)

prea mare-i marea –
un ţânc aruncă-napoi
nisipul plajei (R.P.)
m-am săturat
de castele! (I.U.)

un bec în noapte –
zidul alb a devenit
planşă cu fluturi (R.P.)
dacă şi ei
aleargă după lumină (I.U.)

în luminiş
un pui de căprioară
orbit de soare (R.P.)
stop cadru
cu încetinitorul (I.U.)

concertul
poate să înceapă –
încă un greier! (R.P.)
nu mă mai plâng
de nesomn (I.U.)



Niciun comentariu: