Despre blog


Am început acest blog pentru a avea un loc în care să publicăm tanrenga, cel mai scurt poem legat, scris de doi poeţi.

Aici, pot fi citite şi pot fi publicate şi creaţiile altor poeţi.

Pentru a fi publicate, poemele trebuie trimise la adresa mtirenescu@yahoo.com.

Comentariile deţinătorilor de cont google apar direct pe blog.

Vă invităm să ne scrieţi, dacă aveţi propuneri, să ne criticaţi şi să contribuiţi la completarea blogului. Dacă există interesul pentru acest gen, putem face un blog pe care să publicăm poeme în lanţ.

Vă aşteptăm!

duminică, 9 noiembrie 2008

Din tainele prieteniei XVI

bătrânul
poartă trofeul –
un mac nescuturat (R.P.)
ducându-l ( atent)
nepotului (I.U.)

culcat pe plajă –
alături vrabia sare
peste orizont (R.P.)
după resturile
unui covrig (I.U.)

pe şosea
pisoi nehotărât –
înainte-înapoi (R.P.)
uff,
atâtea maşini! (I.U.)

să deschid poarta –
pe mâner
două omizi (R.P.)
fac drum întors
căci mai pot aştepta (I.U.)

primii stropi de ploaie –
bătrânul
continuă udatul (R.P.)
să fie-ntr-un
ceas bun! (I.U.)

iar tei înfloriţi –
dar nu mai număr
a câta oară (R.P.)
cum trebuie
înţeleasă reînvierea? (I.U.)

în ciutură
salvat de la înec
un greier (R.P.)
mă priveşte
buimăcit (I.U.)

tot mă cheamă
dintr-o geană de pădure
un cuc (R.P.)
de ce nu
m-aş duce? (I.U.)

se ceartă
pentru acelaşi arac
trei vrăbii (R.P.)
care dintre ele
va câştiga? (I.U.)

cine a ştiut
că voi trece pe aici –
petale pe trotuar (R.P.)
nu-mă-uita
şi albăstrele (I.U.)

bulevardul în noapte –
câinele traversează
pe zebră (R.P.)
educaţie citadină
de când era mic (I.U.)

la vitrină bătrâna
priveşte îndelung
rochia de mireasă (R.P.)
cum au trecut anii!
chiar şi de la nunta fetei (I.U.)

înaintea mea
pe uşă intră
o frunză (R.P.)
a venit toamna
sau… (I.U.)

pomii crescând
casa bunicilor
a rămas mică (R.P.)
poveştile copilăriei
şi vacanţelor (I.U.)

frunze-ngălbenite
totuşi
simt mulţumire (R.P.)
nu, timpul
n-a trecut degeaba (I.U.)

via singură
nu am făcut măcar
o sperietoare (R.P.)
an fără grauri
norocul leneşului (I.U.)

dau să plec
dar un fluture frumos
stă pe o frunză (R.P.)
minunea
în faţa mea (I.U.)

după zugrăvit
prin părul alb am fire
şi de mătase (R.P.)
şi nu-mi şade
deloc rău (I.U.)

de sub pătură
ascult ploaia şi vântul –
e deja toamnă (R.P.)
unde sunt
roadele verii? (I.U.)

nu pot acum
s-ascult nimic –
apune soarele (R.P.)
imortalizez minunea
pe retină (I.U.)

cocoşii sunt un cântec
înainte de culcare
noapte cu lună – (R.P.)
bătrânul şi greierele
stau de vorbă (I.U.)



Niciun comentariu: